Wednesday, September 30, 2009

Tetamu Yg Tidak Disangka2...(^^,)

Raya tahun ni mmg istimewa la...aku rs best sgt walaupun hati aku mcm p'cy x p'cy...hehehe...=D sbb tetamu yg hadir tahun ni istimewa sgt...aku xsangka yg bf aku leh bwk famly dia dtg b'ry rmh aku...mmg 1 kejotan la...i don't know how to explain...=D

cume yg aku leh ckp kat cni, aku mmg t'kejut la ape yg bf aku wat...mmg bf aku dahulukan famly...slalunyer jarang kite tgk bf dtg b'ry ngn famly...bf akan dtg b'ry ngn kwn2...tp bf aku ni lain mcm plak dia wat...bkn stakat mak abh dia je yg dia bwk...dia bwk skali ngn adik bradik, ank saudara, pakcik, makcik & spupu dia...^_^

kat bwh ni gmbr2 ms famly bf aku b'kunjung ke rmh...

Gmbr ni Eka yg ambik...klu tgk gmbr goyang2, mmg keje Eka @ Erica Hamdani...=p

Mak bf aku yg b'bju biru...bakal mak mentua...wah...seram la plak nk sebut mak mentua ni...hehehe...=p yg bju coklat 2, bf aku...^_^

Cik Ton...Mak spupu bf aku...spupu bf aku name dia Ann, sebaya ngn aku...=D


yg tgh2 2 la Ann...yg bju putih 2 erica edreana.pas 2 yg bdk kecik pakai bju merah 2, name dia aina...comel je dgr suare dia...=D

Dr kiri yg mcm suria baja hitam 2 kakak aku @ kimuk...pas 2 yg tunjuk peace 2 aina, yg bju putih 2 erica...& yg hujung skali 2 mak bf aku...aku seram arr nk sebut bakal mak mentua...sebut mak bf aku cukup arrr...hehehe...=p

Erica ni mmg suka b'gmbr...mane2 gmbr mesti ade gmbr dia mlm 2, eka yg jd fotograhper...sume org dia ambik gmbr...dr kiri, adik aku yg paling gendut & montel...name dia dekcah @ kutil, tgh2 aina, hujung skali erica...

peace...tgk gmbr eka lg...

aku & erica...

Ade gak gmbr aku ngn bf aku mlm 2...tp tgn aku goyang arrr...akak aku lmbt sgt snap...

tgk2...erica sedang m'arahkan sesi fotografi...skali dia depang tgn dia, ann trus tutup hidung...kihkihkih...=p

seblm ambik gmbr...tgh setup...susun org...

Hampir sempurna...

sume org dh ready...penuh gmbr...meh aku ltk name sorg2 kat dlm gmbr ni...
yg b'diri kat blakang 2, yg mcm kumpln marhaban, dr kiri, Fizi, Khairul, Azwan, Pak Ya, Cik Li, Azren @ Cinta Hatiku, Abg Azar & Kak Yana...
yg duduk plak, dr kiri, abahKu, abah bfKu @ bakal bapak mentua (huhuhu...seram...seram nk nyebutnyer...=D), Mak Cu, Cik Ton, emakKu, emak bfKu @ bakal mak mentua (tegak bulu roma aku ni...xtau la nape seram sgt...=D)...
yg duduk kat ats lantai plaks, dr kiri, aku, Ann, Aina, Erica & Maya...
huh!b'jy gak aku senaraikan name org sorg2...hehehe...=D

dh selesai b'gmbr, sume org siap2 nk blk dh...


aku kene bsh sumenyer...tp pinggan yg aku dh bsh, aku ltk je kat ats batu...aku xsimpan sbb esk aku kene gi keje...huhuhu...mak yg tlg simpan...hehehe...=D

K daaa...sume gmbr ry aku dh upload kat cni...nnt kot2 ade, gmbr2 yg pelik2, aku mskkan arr lg...hihihi...=p

No comments:

Post a Comment