Monday, August 24, 2009

Ramadhan ke3

Salam...

Ngntuknyer aku rs pg ni...rs mate ni xnk celik.rs nk tdo lg jerk...huhuhu...
ngntukkkkk...

ngntuk2 pon aku kene bgn gak...aku kene gi keje...huhuhu...

saat paling best semlm...ramadhan ke-2 aku b'buke pose ngn cinta hati aku...wah bestnyer...setlh 2 bln x b'sua, semlm kiteorg buke pose same...happy...happy...happy...^_^
kiteorg bkn buke pose kat luar...tp dia dtg b'buke pose kat rmh aku...semlm dia b'buke skali ngn famly aku...ramai gak semlm ms buke pose...tp akak & adk pempuan aku dh blk JB...cume diaorg je xde semlm...yg lain2 ade...

semlm aku ikut akak & adk aku blk jb...pas 2 pakwe aku ambik aku kat rmh adk aku...then, dia anto aku blk Kluang...mmg dia slalu anto aku blk Kluang klu aku dtg JB...seblm blk Kluang, kiteorg jln2 dlu kat angsana...pas 2 akak aku call, ade request nasi ambang...so, seblm blk aku singgah kat gerai awie utk ambik nasi ambang...pas 2 bli air katira...

abis m'bli, kiteorg trus grk ke Kluang...menu bukak pose semlm mmg best...aku smpi2 jerk, kat ats meja ade tomyam (nyam...nyam...nyam...favourite aku...), syr gorng (sedap2...), aym gorng (aduh...t'goda...)...pas 2 plus ngn menu yg aku bwk dr JB lak...nasi ambang, murtabak (b'selera aku mkn semlm...mmg sedap giler murtabak 2...) & air katira...

dlm kul 8.30pm pakwe aku blk ke JB...kejap je aku dpt jumpe dia...xpe la...kejap pon jd...bln pose ni xelok jumpe lame2...kang niat pose dh lari...:D

K ni doa utk hr ke-3 ramadhan...

HARI KETIGA : "Ya Allah, limpahkan aku dengan kecerdikan fikiran dan kewaspadaan serta jauhkan aku daripada kebodohan dan kesesatan. Sediakan bahagian ku daripada kebaikan yang kau turunkan., demi kemurahan Mu, wahai Tuhan Maha Pemurah daripada segala dermawan."

k dh...esk aku mskkan doa utk hr ke-4 ramadhan plak...:D

2 comments:

  1. amboi..bbuke dgn abg yer...hihi
    xajak join pun...
    xpe2 bg can org tu lps rindu..hihi

    ReplyDelete
  2. hihihi...bende xplan la kak...ikutkan hati mmg xnk dtg jb hr 2...tp nk jumpe abg sayang punyer psl, relakan jua...hahaha...poyo je ayt...=p

    ReplyDelete