Thursday, August 20, 2009

Tak tahu nk ltk tajuk ape...=D

Salam...
Menaip lg aku di cni...hihihi...:D
Aku xde idea nk karang ape kat cni sebnrnye...tp spupu pakwe aku punyer psl, aku taip la ape2 yg ptt...ats memenuhi p'mintaan dia, aku jwb la soklan2 yg ade kat blog dia...hehehe...meh cni aku jwbkan...walaupun aku xtau ape2...:D
Soalan 1: Anda rasa anda hot?
Hahaha...ape punyer soalan daaa...aku pon xtau aku ni hot ke x...klu cuace pns aku rs hot la...klu kat dlm opis ni, sejuk beku abis aku...tp klu ade org wat aku hot, time 2 mmg aku akn hot giler2...=p
Soalan 2: Upload gambar ke sayangan anda!
Comelnyer soklan...byk gmbr kesygan aku nih...xtau nk ltk yg mane 1...:D



Soalan 3: Kenapa Anda Suka Gambar Ini?
Nape ek aku suke gmbr2 2...? sbb gmbr 2 besssttt bile tgk...hihihi...=p
Aku ltk 2 gmbr kat cni...dlm byk2 gmbr yg aku ade, 2 gmbr ni dpt m'hiburkan hati aku...gmbr yg p'tama 2, bile aku tgk, aku mesti nk t'gelak...klu aku tgh geram kat dia, tetibe tgk gmbr 2, mesti aku xjd geram...gmbr yg ke-2 lak, aku tgk gmbr ni dia rs happy...dia gembira...hati aku senang tgk gmbr ke-2 ni...klu campurkan gmbr p'tama & gmbr ke-2, aku mmg leh gelak...hati aku t'hibur...hihihi...=D

Soalan 4: Bila kali terakhir anda makan pizza?
Alamak! xingt la...tp dh lame la...ms 2 mkn kat rmh.kiteorg call je pizza.pas 2 diaorg anto...nyam...nyam...nyam...mmg sedap mkn pizza...
Ooopppss! aku pose la hr ni...:D
Soalan 5: Lagu terakhir yang anda dengar?
Alamak! lupe arr...pg td aku dgr lagu ape ek kat radio...ntah...lagu ape ntah...tp lagu yg 2 mlm lps aku ingt arrr...hahaha...aku dgr lagu Aisya Humaira - UNIC...:D
Soalan 6: Apa yang anda buat sambil selesaikan tag ini?
Xde wat ape2 pon...aku mmg tgh free...keje aku sume dh siap...

Soalan 7: Selain dari nama anda sendiri, Anda suka dipanggil dengan nama ape?
Bobot...(^^,)
Sape yg tau name aku ni...gerenti diaorg ingt & kenal aku...hehehe...perasan+bangga nmpk...=p
Soalan 8: Tag lagi 6 orang tanpa rasa kekesalan.Sila lakukan kalau tak kena denda mandatori...
Ape dende mendatorinyer...? xmention pon...hehehe...xnk jwb la...=p
1- Kak Farah
2- Abg Sayang Cinta Hati...:-*:-*:-*
3- Kelly
4- Anis
5- Bob
6- Masitah
~Siapa No.1 kepada anda?~
Dia kwn baik sy...kwn b'bual sy...sy seronok b'borak ngn dia...sbb kiteorg klu dh b'borak smpi bill tepon melambong2...hahaha...kwn sy ni tua sethn dr sy.tp klu tgk, nmpk aku yg lg tua dr dia...hahaha...kiteorg b'lainan negeri...dia org Kelantan & aku org Johor...kiteorg boleh ngm & kancing giler...kiteorg jarang jumpe...tp kiteorg slalu contct gune tepon...ape idea yg Kak Farah kasi aku leh terima & ape idea yg aku kasi, Kak Farah terime...^_^
~Bagaimana pula No.3?~
Dia pon kwn aku gak...kiteorg same2 blajo kat UTM dlu...kos yg kiteorg ambik xsame...dia ambik kos Kejuruteraan Teknologi Maklumat & aku ambik kos Kejuruteraan Mekanikal...dia dh kawen dh.dia bru je dpt baby pd 14.8.2009 hr 2...dia dpt baby boy...Tahniah Umi Kelly...(^_^)
~Pendapat anda pada angka 4~
Ntah ek...aku xde komen la psl no 4 ni...yg aku tau no 4 ni, nombor...bln 4, pukul 4, no. 4, isteri 4 (wahhh...cukup kuota ni...=p), anak 4 org, 4 flet (fuyoo...anugerah dekan dh ni...) & mcm2 la...hehehe...=D
~Kate sesuatu tentang orang ke 2~
“Jangan fikirkan yang sedap saja, kadang-kadang kita kena juga telan yang pahit sebab kadang-kadang yang pahit itu ubat sedang yang sedap itu racun.”
“Tengok awan usah terlupa pada bumi yang dipijak.”
“Berubah itu mungkin mudah, tapi kekal dengan perubahan yang dibuat itu mungkin payah.”
“Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan”.
“Jangan cakap je, tapi buat, jangan buat je langsung tak bercakap.”
“Cinta agung biasanya berjalan dengan penuh berliku.”
“Baju cantik hanya sesuai untuk orang yang kemas.”
“Sesungguhnya hajat,impian,cita-cita yang diimpikan adalah doa yang panjang dan berterusan yang sentiasa dipanjatkan pada-NYA.”
“Kalau boleh ketawa senyumlah juga sebab ketawa bercampur senyum itu memang bahagia.”
“Soal bahagia letaknya di hati, justeru jadikan hati cetusan senyum.”
“Kerana ada cinta orang boleh berjuang mempertahankan cintanya, tapi kerana ada cinta juga orang boleh berkorban untuk mempamerkan kebodohannya.”
“Orang tak hairan kita boleh buat majlis kahwin tiga hari tiga malam, tapi orang jadi hairan apa pasal tak pandai layan.”
“Berkahwinlah kamu tatkala kamu benar-benar telah bersedia untuk digelar suami, isteri, ibu, ayah.”
i LOVE u, so much...
Ok...siap sudah aku m'jwb soalan2 yg diberi...hihihi...=p
nnt aku tulis lg...k daaa...

No comments:

Post a Comment