Wednesday, August 26, 2009

Ramadhan ke5

Salam...

Doa hr ke-5 ramadhan :

HARI KELIMA : "Ya Allah, tempatkan aku dikalangan orang yang sentiasa memohon keampunan. Jadikanlah aku hamba Mu yang soleh serta jadikanlah aku dikalangan Auliya' (orang yang mendapat keutamaan Mu) yang hamper di sisi Mu dengan kelembutan Mu, wahai Tuhan yang Maha Pengasih daripada segala pengasih."

Wahhh...dh 5 hr aku b'pose...menu bukak pose semlm biase2 jerk...mak pon msk xbyk...ye arr...xramai...aku ni asyik cite psl menu bukak pose je kan...ape la...hahaha...:p

k semlm famly aku bukak pose ngn kurma (mmg wajib ade...), bihun gorng (sedap...), sardin (sedap pulak lauk sardin semlm...sbb dh lame xmkn sardin sebnrnye...klu hr2 mkn, comfirm jelak punyer...), murtabak (mmg sedap la murtabak semlm...nyam...nyam...nyam...) & syr kangkung (mmg favourite aku, klu mkn ngn sardin+nasi panas2...sedap2...)

rugi arr xambik gmbr menu bukak pose...xpe, menu bukak pose hr ni, aku nk ambik gmbr...pas 2 esk aku tepek byk2 kat cni...hihihi...

k esk aku taip2 lg...k daaa...

No comments:

Post a Comment