Thursday, August 6, 2009

Tak psl2 aku t'libat...1st name in short listed lak 2...

Salam...
Actually, aku xde idea nk menulis kat dlm blog ni...pakwe aku srh aku tulis...tp aku xde idea...tp hr ni aku ade idea nk tulis sbb cousin pakwe aku bg idea srh tulis...xpasal2 aku t'libat...tp xpe la...lgpon aku bosan kat opis ni.xde keje nk wat langsung...ape soklan nye yer...? hehehe...:D

7 ciri wanita/lelaki idaman anda :
1- hormat org tua especially mak abh la...mak abh kene kasi pancing baik2...klu x, melepas...
2- tidak merokok : aku mmg xsuke org laki merokok...lgpon aku xleh nafas bile bau asap rokok...sosak dado den...
3- mengotakan janji - (notice utk abg : 'abg, jgn tau wat janji je...tunaikan janji abg...thn depan abg xtunaikan janji abg, siap arrr...nisa' lanyak abg...') hehehe...:D
4- menghargai diriku ini
5- kemas : pd aku, klu lelaki 2 xhensem xpe...tp biar la kemas.sbb kekemasan 2 la yg menmpkkan lelaki 2 hensem...tu mate aku la yg tgk.klu mate org lain aku xtau la...
6- setia + pendengar setia : aku ni sebnrnye suke b'cerita...klu org 2 pay attension ms aku b'cerita, aku rs best sgt...tp klu org yg xpay attension ms aku b'cerita, aku akn stop cite aku 2, secara tibe2...& aku akn tutup mulut aku & diam seribu bhs...
7- boleh b'tolak ansur + boleh di bwk berunding : sepakat m'bw b'kat...^_^

ok...next Question please...

7 wanita/lelaki yang pernah anda minati sepanjang hidup :
alamak...byk sgt ni...aku bru je b'cinta & bf aku skang ni 1st love aku...camner aku nk listkan 7 org...kejam arr akak ni...
1- ms sek ren aku xde minat mane2 mamat pon.tp cinta monyet 2 ade la...2 pon sbb kwn2 srh...aku ikutkan jerk...tp sbb nk cukupkan 7 org, aku tulis arr kat cni...xyah arr sebut name mamat 2 kat cni.mamat 2 pon dh tunang dh skang...
2- pas 2 msk sek men pon aku xde minat sape2...same kes mcm sek ren gak...ms ting 2, kwn2 gak yg arrangekan p'sahabatan aku ngn sorg mamat ni...last2 putus mcm 2 jerk...eh aku ms sek xde minat kat sape2 la...mmm...
3- after secondry school, aku msk Kolej MARA Kulim, Kedah...then kat cni bru la b'mule aku minat kat sorg mamat ni...aku mmg suke arr kat mamat ni...dia slow & steady jerk...aku suke kat dia sbb dia smart & kemas...tp aku xdpt nk meluahkan ape yg t'pendam kat hati aku ni sbb ketua dorm aku dh potong line aku la ms 2...alamak...melepas aku...bile aku tau diaorg couple, aku simpan je dlm hati...xde sape pon yg tahu...cinta dalam hati...hihihi...:D
4- lps aku melepas 2, dtg sorg mamat ni...kirenye classmate aku gak la ms kat Kolej MARA Kulim, Kedah dlu...mule2 aku xsuke mamat ni...aku biase2 je ngn dia...pas 2 lame2 aku jd suke kat dia.sbb klu nk gi kls dia tggu aku kat tgga...blk dr kls kiteorg blk same2...tp bile msk UTM je, kiteorg bwk haluan sndri sbb kiteorg lain2 course...hehehe...sory abg...xcite kat abg...:D
5- Lps abis course kat Kolej MARA Kulim, aku trus msk UTM...ms kat UTM ni, aku suke tgk 2 org sahabat ni...sorg 2 hensem sgt, yg sorg 2 biase2 jerk...slalunye org pempuan akn minat giler2 pd yg hensem...tp ms 2 aku xtau la nape aku t'minat kat mamat yg biase2 jerk 2...aku suke giler cara gaya dia...ms 2 klu boleh aku nk je tgk muke dia hr2...tp ms 2 aku just suke2 jerk sbb bdk laki 2 mude sethn dr aku...dia sebaya ngn adk aku...
6- Ms thn 1 second sem kat UTM...aku admire giler kat bdk thn 2.bdk 2 same course ngn aku...tp dia senior la...mmg hensem giler...gua cair beb bile tgk muke dia...tp ms 2 aku pendam sorg2...aku tgk dia dr jauh je...takut nk tegur...kang xpsl2 aku kene serang...:D 2thn aku pendam, akhirnye ms final year, aku sekelas ngn dia...ahh ms 2 jantung aku rs nk gugur...tp aku control jerk...brother tu extend 2sem...wah bestnyer aku dpt tgk muke dia hr2...hahaha...ms 2 aku rs bahagia jerk...ptt arr final year result aku agak bgs gak ek...rupenyer admire ade kat dlm kls...hahaha...bile dh sekls, ade tapinyer...dia slalu xdtg kls...klu dtg kls suke lmbt & duk blakang...lame2 aku jd xsuke ngn dia...sia2 je aku pendam 2thn suke kat dia...record kedtgan dia xbegitu memuaskan...bile aku dh graduate, dia xgraduate lg...ape la...
7- Dan last skali org yg aku paling minat, suka, cinta, jatuh hati & sayang ialah pakwe aku skang ni...dia la cinta hati aku...dia la 1st love aku...susah gak la aku nk dptkan dia ni.cari punyer cari, ms aku umur 23thn bru aku jumpe dia...ms mule2 dlu aku ingt nk pendam gak perasaan aku.aku ingt nk wat mcm mamat yg aku admire tu.mamat yg no. 6...tp bile aku pikir blk, umur aku dh 23thn, smpi bile aku nk pendam jerk...so ape slhnyer klu dh pakwe aku dh menunjukkan tanda2 keterbukaan & suke, aku menerima dia ngn hati t'buka...aku bukak hati aku...aku beri laluan CINTA pd Mohd Azren b. A.Rahman...macih abg...^_^
7 perasaan sekiranya anda keluar dengan seseorang yang anda minati :
1- best sgt
2- gembira xt'kata
3- bahagiaku rasakan
4- seronoknyeeeeeerrrrr
5- excited sgt bile abg ajak kuar


6- rs nk ikut je mane dia gi...nk m'bontot dia je...nk duk seblh dia je...

7- rindu+sedih bile dia nk anto aku blk.bile dia hilang je dr mate, aku dh mule RINDU yg t'amat sgt...

7 barangan/sesuatu istimewa yang ingin anda hadiahkan pada pasangan anda :



1- ciuman

2- kasih sayang

3- pelukan yg ikhlas

4- penuhi setiap kehendak & kemahuan dia...:D

5- kebahagiaan & kegembiraan

6- aku t'ingin nk wat surprise kat dia.tp aku xreti...hehehe...:D

7- Hatiku...

7 rakan yang anda mahu mereka buat PERIHAL 7 ini :

alamak...sape yg aku nk srh wat...dh la follower aku kat dlm ni cume akak sorg je...
sape2 yg rs nk jwb tu jwb la...
1- MakKu
2- AbahKu
3- CintaHatiKu
4- Adik beradikKu
5- Pakcik & Makcik SaudaraKu
6- Sepupu2Ku
7-Sahabat handaiKu
ok...t'jwb & t'lerai sudah segala p'soalan yg di berikan oleh akak...hehehe...:D
Seronok gak jwb soklan2 mengarut ni ek...hehehe...:D
nnt ade idea yg best aku tulis lg kat dlm ni...
k daaa...

No comments:

Post a Comment