Tuesday, August 25, 2009

Ramadhan ke4

Salam...

Hr ni dh msk ramadhan ke4...& semlm aku br b'kesempatan b'kujung ke bazar ramadhan...bsr giler bazar ramadhan kat Kluang thn ni...mmg xlarat arr nk jln...nk rempuh umat manusia yg ramai lg...ish...ish...ish...tp kene b'ingt gak...sebolehnyer kurangkan gi ke bazar ramadhan...sbb penyakit H1N1 senang dpt...kite bknnyer kenal org2 yg kat bazar 2...huhuhu...

semlm ms tgh keje, mak aku tepon srh aku blk keje kul 5...mak aku srh aku gi bazar bli juadah b'buke...aku pon blk arr kul 5...aku gi bazar ngn adk & abh aku...risau gak aku nk bwk bapak aku ni ke bazar...kenape aku risau? aku risaukan psl penyakit H1N1...sape2 yg kenal famly aku mesti diaorg tau kenape...aku mmg risau klu mak & abh aku gi ke tmpt yg ade org ramai ni...hatiku xtenteram...

menu buke pose semlm best gak la...mak msk mee bandung (nyam...nyam...nyam...sedapnyer...ade udang bsr2...ade aym...ade syr...wahhh...t'gode...), sotong gorng tep0ng (aduh...favourite aku 2...mmg t'liur arr...), aym msk kicap (siap ade kentang ngn tomato lg...mmg sedap...) & aym gong (aym gorng mesti ade...lauk utk abh...)...

ms kat bazar semlm, aku ingt nk bli aym percik...b'pusing2 aym percik kat kepala aku ni...tp aku xjd bli...sbb mak dh msk aym kicap...kang klu aku bli aym percik, nnt aym kicap mak xlaku...cian kat mak...mak dh msk penat2, xde org nk mkn...so, next time je arrr bli aym percik 2...hati mak kene jg...^_^

Doa ramadhan ke-4...

HARI KEEMPAT : "Ya Allah, berilah kekuatan kepada ku untuk melaksanakan perintah Mu dan berilah aku kemanisan berzikir. Berilah aku kekuatan melahirkan kesyukuran dengan kemulian Mu. Dan jagalah aku dengan jagaan dan perlindungan Mu, wahai Tuhan Maha Melihat.."

Orait...cukup dlu...esk aku tulis lg ek...nnt aku update doa hr ke-5 ramadhan lak...k daaa...

No comments:

Post a Comment